RUOTSI-SUOMI OTTELUUN 2022 HELSINGIN UUSITULLE STADIONILLE

Vielä 19 lippua jäljellä Ruotsi-Suomi otteluun heinäkuun loppuun saakka =>toimi siis nopeasti.
Seuramme tarjoaa edullisen porukkareissun Ruotsi-Suomi otteluun jäsenille sekä jollakin tavalla seuramme toimintaan osallistuville su, 4.9. klo 13:00 alkaen Olympia-stadionilla.

Olemme hankkineet 16,00 Euron hintaisia alennuslippuja (-50%) heittopäädystä, vierekkäisiä paikkoja istuinriveiltä 1-4. Ensimmäiset 40 onnekasta pääsevät reissuun alennuslipun hinnalla.
Seuramme tarjoaa linja-autokyydin ja liput jaetaan menomatkalla linja-autossa.

Tarkemmat lähtöajat ja reitin ilmoitamme lähempänä ajankohtaa seuramme kotisivuilla ja sähköpostilla.

Ilmoittautumisia varten on luotu tapahtuma Suomisporttiin, katso linkki: https://www.suomisport.fi/events/846744af-10b8-4514-9c9b-976338fa8eea

Mikäli sinulla ei vielä ole Sportti-id:tä, pyydämme muodostamaan sen ja ilmoittautuvan reissulle Suomisportissa. Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan lippumaksu 16,00 eur/hlö  Suomisportissa. Mikäli kuitenkin Suomisportin käyttäminen aiheuttaa kohtuuttomia haasteita tai muodostuu osallistumisen esteeksi, niin otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Sportti-id:n muodostaminen ja osallistuminen tapahtumaan Suomisportissa eivät maksa mitään, mutta saamme kuitenkin luotettavat tiedot lähtijöistä.

Samalla toivomme mahdollisimman monen (ei pakollinen) liittyvän seuramme jäseneksi: Liity jäseneksi ja lunasta lisenssi – Uudenkaupungin Kenttäkarhut Ry (kenttakarhut.fi)
Urheilijoilla seuran jäsenmaksu sisältyy toimintamaksuun.
Muilla jäsenillä jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi.
Näin korona-ajan hiipuessa ja toiminnan taas käynnistyessä kaikki jäsenet ja toiminnassa jollakin tavalla mukana olevat ovat erittäin tärkeitä seuramme ympärivuotiselle toiminnalle sekä kilpailujen järjestämiselle. Jokaisesta toiminnassa mukana olevasta olemme erittäin kiitollisia!

Pyydän ilmoittautumaan ja samalla maksamaan liput 31.7.2022 mennessä, mutta huomioikaa että vain 40 ensimmäistä pääsee varmuudella porukkareissulle.

Lähdetään kannustamaan Suomi voittoon!

Uudenkaupungin Kenttäkarhujen puolesta

Reino Kinnunen